Soru – Cevap BölümüKategori: Genelzorunlu mağdurları
Ziyaretçi Üye 8 sene önce sordu

Daha önce “zorunlu tasarrufun sorunlu uygulaması” başlığı ile gönderdiğim sorumda problemimi açıklamıştım.Zorunlu tasarruf ana para ödemelerinde ismimiz çıkmadı.Paramı nasıl alabilirim? Selamlar…

1 Cevap
En İyi Cevap
İnsangücü Yönetici Uzman 8 sene önce cevaplandı

Merhaba
İsminizin bulunmaması sizin adınıza kesinti yapıldığı halde TTF numarası alınmadığı ve/veya 3 aylık şahıs icmal bordrolarının Ziraat bankasına verilmediği yada primlerin ödenmediği anlamına gelmektedir.
Böyle bir durumda gerek çalıştığınız kuruluş gerekse TC.ziraaat bankası Merkez şubesi nezdinde araştırma yaparak sorunun nereden kaynaklandığını araştırmanız gerekmektedir.