Ziyaretçi Üye 8 sene önce sordu

iyi günler ben 1.5 senedir bir otelde satış temsilcisi olarak çalışmaktayım.asgari ücret + prim usulü.günlük çalışma saatlerimiz 10 saat.ancak sistem üzerinde 8 saat gösteriliyor.ve herhangi bir şekilde dışarıdan bize mesai saatmizi soranlara 8 saat dememiz konusunda bilgi verildi.bunun dışında yaptığımız rezervasyon hatalarından maaşımıza dokunamayacağını bildiği için primlerimize el konuluyor.ayrıca içerde ne kadar primimiz var bilgi verilmiyor.rezervasyonla ilgili olarak yaptığım bir yanlış nedeniyle işten ayrılmak istedim.yanlışım ise ;bir misafirimiz rezervasyon tarih değişikliği yapmak istedi.bu isteğini gerçekleştirdim.ancak eski tarihli odasının iptal edilmesi gerekiyordu.ben de isim benzerliği nedeniyle başka bir kişinin odasını iptal etmişim.yanlışlıkla iptal ettirdiğim odanın sahibi otele gelince sorun ortaya çıktı.yanlış fatura kesildi.ve fatura yanlış kesildiği için yanlış kesilen fatura ücretini benim primlerimden keseceklerini söylediler.ancak yetmediğini işten çıkamayacağımı söylediler.ben de 11.8.2011 de istifa dilekçemi verdim.ancak bana 15 günlük şirkete ihbar süremin olduğunu ve bu müddet boyunca çalışmam gerektiğini söylediler.ben de halen devam ediyorum.ancak vermiş olduğum dilekçemin 11.8.2011 tarihli olarak geçerli kabul edeceklerini sanmıyorum.bu durumda ne yapmam gerekir?nasıl davranmalıyım? teşekkürler.

1 Cevap
En İyi Cevap
İnsan Gücü Uzman 8 sene önce cevaplandı

Merhaba,
İşyerinizin yapmış olduğu bu tür uygulamalar yasal değil. Bu nedenle çalışma Bölge Müdürlüğüne şikayet dilekçesi verin.
İyi günler