Özel bir bankada 2003 yılından beri çalışmaktayım. Normal mesai saatleri 08:30-17:00 olmasına rağmen çıkış saatimiz 20:30 gibi olmaktadır. Banka 2006 Mayıs ayından itibaren fazla mesai ödemeye başladı –ki yine de şube müdür(ü)leri tarafından aylık 20 saati geçmememiz istendi- Ben de bankanın i.k. müd.lüğüne noter aracılığıyla bir ihtar çekerek bugüne kadar yaptığım fazla mesailerden kaynaklanan ödemelerin tarafıma 5 gün içerisinde ödenmesini aksi halde iş akdini fesh edeceğimi bildirdim. 5 günde herhangi bir ödeme yapılmayınca fesih nedenini ve çalıştığım kurumu zor durumda bırakmamak için ihbar süresince gerekirse daha da fazla süre işe devam edebileceğimi de belirterek iş akdini feshettiğimi bildiren ikinci ihtarı da çektim. Ve aynı gün itibariyle tüm şifrelerim iptal edilerek, ayrılmam istendiğinden, ayrılışımı gerçekleştirdim.Ayrılırken başkaca hiçbir belgeye imza atmadım.İzlediğim yolda yasal olarak bir hata/eksiklik var mıdır?Benim açımdan sonrasında sorun yaratır mı? İlginize, yardımlarınıza şimdiden teşekkürler…
Merhaba,
Siz doğru yöntem izlemişsiniz izlediğiniz yöntemin sizin açınızdan bir sorun yaratacağını sanmıyorum.